• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ 
  • کد خبر : ۳۴۸۱
هدیه نوروزی مدیریت شهری به اهالی شهرك مسكن مهر
شهردار کهریزک از آغاز عملیات کاشت نهال و توسعه سرانه فضای سبز در شهرک تعاونی مسکن‌مهر کهریزک خبر داد.

 

مهندس نعمت زاده، شهردار کهریزک اعلام کرد

                                                             

 هدیه نوروزی مدیریت شهری به اهالی شهرک مسکن مهر

 

شهردار کهریزک از آغاز عملیات کاشت نهال و توسعه سرانه فضای سبز در شهرک تعاونی مسکن‌مهر کهریزک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مهندس نعمت زاده با اشاره به این خبر گفت: شهرک تعاونی مسکن مهر یکی از مناطق مسکونی تازه تاسیس در شهرکهریزک محسوب می شود که در گذشته مدیریت ان برعهده بنیاد مسکن و شهرسازی بود اما پس از مذاکرات انجام شده و براساس روند قانونی، مدیریت و نگهداری این شهرک‌نیز به عنوان یکی از محلات شهر کهریزک در حوزه اختیارات شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: به همین‌منظور شهرداری به عنوان متولی شهر، احداث بوستان، کاشت نهال در بلوارهای حاشیه ای شهرک، ایجاد زیرساخت جهت احداث فضاهای تفریحی و خدماتی برای ارائه خدمات مطلوب تر به اهالی این شهرک را در اولویت برنامه ها و اقدامات حوزه های فضای سبز، عمران و خدمات شهری قرار داده است.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: پس از اتمام جلسه واگذاری مدیریت شهرک مسکن مهر به شهرداری از امروز عملیات اجرایی بهسازی فضای سبز این شهرک آغاز شد.

وی در تکمیل این خبر اظهار داشت: امسال برای اولین بار آیین درختکاری در شهر کهریزک و در محدوده شهرک‌مسکن مهر برگزار می شود و از هم اکنون کاشت نهال، نصب وسایل ورزشی، ساخت بوستان بازی کودکان از سوی حوزه فضای سبز و خدمات شهری آغاز شده است.

وی در پایان گفت: باتوجه به تاریک بودن شهرک نصب چراغ های روشنایی در معابر اصلی و تامین روشنایی مسیر تردد شهروندان نیز درحال اجراست و در ۱۵ اسفندماه علاوه بر برگزاری مراسم نمادین درختکاری، شاهد بهره برداری از بسته های خدماتی شهرداری در این منطقه مسکونی خواهیم بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0