• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ 
  • کد خبر : ۳۳۴۶
عملیات رفع آبگرفتگی نقاط آبگیر شهر كهریزك اجرا شد
پس از نزول بارندگی های اخیر، دو نقطه از معابر شهر کهریزک دچار آبگرفتگی شد که با اجرای عملیات رفع آبگرفتگی از سوی نیروهای خدمات شهری نقاط آبگیر مناسب سازی شد.


داریوش خطیر، مسئول واحد خدمات شهری شهرداری کهریزک خبر داد

عملیات رفع آبگرفتگی نقاط آبگیر شهر کهریزک  اجرا شد

پس از نزول بارندگی های اخیر، دو نقطه از معابر شهر کهریزک دچار آبگرفتگی شد که با اجرای عملیات رفع آبگرفتگی از سوی نیروهای خدمات شهری نقاط آبگیر مناسب سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مسئول خدمات شهری کهریزک با اعلام این خبر گفت: با آغاز بارش های فصلی دو نقطه شهر دچار آبگرفتگی شد که بالازدن آب ، تردد شهروندان و رانندگان را با مشکل مواجه کرده بود به همین منظور نیروهای خدمات شهری پس از اطلاع از وقوع این پدیده بلافاصله در محل حاضر شده و با لایروبی انهار و استفاده از تانکرهای پمپ دار اقدامات لازم جهت رفع آبگرفتگی معابر را انجام دادند و در مدت زمان کوتاهی معبر پاکسازی وجهت تردد شهروندان مناسب سازی شد.

داریوش خطیر در ادامه افزود: باتوجه به شیب نسبی زمین و بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، دو نقطه در خیابان انبار مخابرات و تقاطع مهدی آباد در زمان بارش باران با آبگرفتگی مواجه می شوند که همیشه در طول فصل پاییز و زمستان نظارت و ساماندهی بر این نقاط آبگیر و اجرای عملیات های پیشگیری جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در دستور کار واحد خدمات شهری قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در معابر شهر ، مشخصات مکان مورد نظر را به نیروهای شهرداری اعلام کنند تا قبل از وقوع هرگونه مشکلی که موجب اختلال در عبور و مرور شهروندان شود، نیروهای خدمات شهری با حضور در محل اقدامات لازم را جهت رفع مشکل پیش آمده انجام دهند.

 


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0