• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ 
  • کد خبر : ۴۰۷۰
سالن سینمایی شهرداری كهریزك در هفته دولت به بهره برداری می رسد
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ حسین محمدی فرد؛ با اعلام این خبر از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آماده سازی و تجهیز سالن سینمای شهرداری کهریزک خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک

سالن سینمایی شهرداری کهریزک در هفته دولت به بهره برداری می رسد

در راستای افزایش سرانه فرهنگی و هنری شهر کهریزک، اولین سالن سینمایی شهر در مجموعه ساختمان شهرداری کهریزک تجهیز و اماده بهره برداری می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ حسین محمدی فرد؛ با اعلام این خبر از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آماده سازی و تجهیز سالن سینمای شهرداری کهریزک خبر داد.

معاون فنی شهرسازی و عمران  شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر گفت: در هفته دولت سال ۹۷ طرح مناسب سازی و تجهیز سالن آمفی تئاتر ساختمان شهرداری کهریزک بنا به تاکید شهردار کلید خورد و در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح و اکران عمومی اولین فیلم سینمایی در این مجموعه خواهیم بود.

وی افزود: شهر کهریزک فاقد مجموعه سینمایی بوده است و باتوجه به تقاضای شهروندان و نیازسنجی های انجام شده از سوی مدیریت شهری، سینما یکی از مطالبات اهالی به ویژه جوانان بوده است به همین منظور بنا به دستور و صلاحدید شهردار و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، تجهیز و مناسب سازی سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ شهرداری کهریزک به عنوان مجموعه سینمایی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: در این طرح، استانداردسازی فضای عمومی سالن، نصب کفپوش و صندلی های مناسب، تجهیز سیستم صوت و اکران فیلم، تامین سیستم روشنایی و در مجموع آماده سازی سالن برای اکران فیلم در فهرست برنانه های حوزه فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفته است.

معاون فنی عمران و شهرسازی اظهار داشت: این سالن سینمایی دارای ظرفیت نصب ۲۱۹ صندلی و پذیرش این تعداد مخاطب است که با اتمام این طرح عمرانی و فرهنگی به یکی از  مطالبات چندین و چندساله اهالی شهر پاسخ داده می شود و سرانه فرهنگی و هنری شهر کهریزک با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0