• تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ 
  • کد خبر : ۴۸۵۵
برپایی محافل انس با قرآن، فرصتی برای ترویج فرهنگ قرآنی است
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ محفل انس با قرآن در سالن بخشداری کهریزک با حضور امام جمعه مسئولان بخش کهریزک، پرسنل بخشداری و شهرداری و همچنین با حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش کهریزک برگزار شد.

برپایی محافل انس با قرآن، فرصتی برای ترویج فرهنگ قرآنی است
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ محفل انس با قرآن در سالن بخشداری کهریزک با حضور امام جمعه مسئولان بخش کهریزک، پرسنل بخشداری و شهرداری و همچنین  با حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش کهریزک برگزار شد.
علی کلهر؛ شهردار کهریزک با اشاره به نقش برپایی محافل قرآنی در ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه، اظهار داشت:  برپایی محافل نقش مهمی در توسعه و گسترش و رشد و شکوفایی مباحث قرآنی دارد.
وی افزود: محافل انس با قرآن در راستای تعمیق ارتباطات قرآنی  مدیران و کارکنان و بهره مندی از مفاهیم قرآنی در امور کار و زندگی محسوب می شود و انشالله پس از ماه مبارک رمضان نیز بتوانیم از مزایای اخلاقی و عرفانی این محافل قرآنی به طور مستمر برخوردار شویم.
لازم به ذکر است این مراسم با اجرای مجری توانمند گروه معارف سیما آقای سیدرضا نواب و قرائت استاد موسوی درچه ای و استاد مجتبی محمد بیگی حال هوای خاصی به خود گرفته بود. 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0